Tuesday, December 21, 2021

Dejting lavemang

Dejting lavemang



När jag kom tillbaka sa hon till mig att jag behövde en till med tvål, vilket jag blev glad att höra. jag älskade det! ämnet kom aldrig upp. När jag hade hela väskan i mig sa min syster till mig att när jag blev hård så skulle jag berätta för henne, dejta lavemang, och hon skulle ge mig lavemang dejta lavemang ta hand om det. Hon trodde att hon var klar och hade torkat sig och spolat mest klart vatten. Janet tittade på mig dejta lavemang nära när jag tittade på henne, och hon uppmuntrade Donna att komma närmare.





Min systers lavemang



Ta reda på vad som händer i Fetishes Meetup-grupper runt om i världen och börja träffa de nära dig, dejta lavemang. Visa allt. Hoppa till innehållet. Hem ämnen Dejting lavemang Över hela världen. Fetischgrupper nära dig. Fler lokala grupper. Vuxna evenemang. Största fetischgrupper 1. Naughty Los Angeles 10, Naughty Members Los Angeles, USA Sienna Sinclaire.


Arrangerad av Sienna Sinclaire. Sienna Sinclaire. Lifestyles 5, Lifestylers Atlanta, USA Swinging Atlanta.


Arrangerat av Swinging Atlanta. Svängande Atlanta. Erotic Desires NYC 4, Medlemmar New York, USA XXXZena. Austin Dejting lavemang BDSM 4, Kinksters Austin, USA Kira. Los Angeles BDSM 3, Medlemmar Los Angeles, USA Justine Cross. Arrangerad av Justine Cross. Justine Dejting lavemang. Colorado CAL 3, Friends of CAL Denver, USA Sola Daboiku. Arrangerad av Sola Daboiku. Sola Daboiku. Utforska Kink och BDSM 2, kinksters San Francisco, dejta lavemang, USA Alex Schoenfeldt.


Arrangerad av Alex Schoenfeldt. Alex Schoenfeldt. Kink and Lifestyle Community Support Network 2, dejta lavemang, Individer Tampa, USA Patsy Evans. Arrangerad av Patsy Evans. Patsy Evans. The Kink-Collective 2, Kinksters New York, USA Master Joshua. Arrangerad av Master Joshua.


Mästare Joshua. New York Swingers 2, Medlemmar New York, USA Bebina. Nyaste fetischgrupper San Diego BDSM Meetup Group. Killar i glänsande nylonjackor. Gården BK alternativ livsstilsevenemang som ligger i lanark. Fetisch figurteckning: levande modellteckning med en kinky twist. Jersey Shore Kinksters och monster, dejta lavemang.





dejta en libra man



Mycket intressant Som jag har berättat på andra ställen, fick jag ett antal lavemang under min barndom, men allt från mamma. Mina syskon var mycket äldre än jag bror 10 år, syster 1 17 år och syster 2 15 år. Jag är ganska säker på att de alla tog emot dem, men vi pratade aldrig om det.


Jag tvivlar på om brorsan skulle ha varit intresserad. Så jag hade ingen sådan tur som Cheryl Tack för berättelsen jag var 8 och min syster var 13 när vi gjorde lavemang utan vår mamma för första gången. Vi gjorde det mycket efter det när mamma var på jobbet och vi var hemma från skolan.


Jag fick en riktig utbildning. Jag och min yngre bror har aldrig gett varandra lavemang "för skojs skull", men i vår barndom delade vi ovanliga situationer angående lavemang. Min bror, som hatade lavemang, tvingades ofta få dem för att han led av förstoppning, och varje gång skrek de och grät.


Omvänt, ironiskt nog, älskade jag dem men jag fick väldigt få lavemang eftersom jag nästan aldrig hade tarmproblem: hur mycket jag avundade min bror! En dag – som jag redan har berättat i tidigare inlägg – när jag bevittnade ännu ett utbrott med öronbedövande skrik, dök det upp i mitt huvud att be mamma att ge mig det lavemanget, så att min bror kunde se att jag var mycket modigare än han. En lite förbryllad mamma gick med på det, satte mig i knät framför min förvånade bror och gav mig hela lavemanget såklart jag tog varenda droppe.


Han tittade surt och, när det var hans tur, fick lavemanget utan sorl, till stor förvåning och lättnad för vår mor. Från och med den tiden, med tanke på det positiva resultatet, närhelst min bror behövde ett lavemang erbjöd jag mig frivilligt att få en "demonstrativ" bara lite enkelt varmt vatten före honom. Än idag, om vi råkar prata om det, anklagar min bror mig skämtsamt för att skamlöst ha utnyttjat sina förstoppningsproblem för att få en massa "lustfyllda" lavemang! LOL ��. Som den äldsta av tre var jag medveten om att mina bröder ibland fick lavemang som jag gjorde, även om vi aldrig fick dem samtidigt.


Vi lekte aldrig med lavemang tillsammans, även om jag en gång fångade min nästa lillebror med glödlampan. Han sa: "Titta på det här. Sen gjorde det igen. jag lämnade. Några år senare var jag medveten om att han gav sig själv lavemang med den välbekanta gamla röda glödlampan.


När mamma och pappa lämnade oss ensamma hemma spenderade han mycket tid i badrummet. Först skulle det rinna vatten i handfatet, sedan toalettspolning. Några gånger kollade jag, och glödlampan var blöt efter senaste användning. Jag visste att han gjorde samma sak som jag, och han visste förmodligen att jag också gjorde det, men vi gjorde det aldrig tillsammans. Av det jag har samlat här verkar det som om systrar skulle vara mer benägna att göra det tillsammans än bröder. Någon håller med?


Hon tyckte om att göra mina lavemang eftersom hon kunde ge sig själv ett lavemang utan att mamma visste det. Ett stort leende kom över hennes ansikte när mamma sa till henne "ge din bror ett lavemang när han kommer hem från skolan" eller "ge honom ett lavemang innan du går och lägger dig". När jag var 10 ville hon att jag skulle ge henne alla hennes lavemang. Vi hade kul eftersom hon hade sin egen väska och vi behövde inte använda mammas.


När hon gick till college tog mamma över och gav mig mina lavemang och ibland gav jag dem också till henne. Som med högsta utrustning som min mamma gav dem först, hon hade storasyster ge dem tills jag var 14 syster var 7 år äldre och jag sa att runt 9 gav dem båda. Ja jag gav dem till min mamma. Hon föredrog dem på sin säng snarare än på badgolvet. Detta hände oftast när jag också fick dem.


Jag är en annan som gav sin mamma lavemang. Började ge till henne ungefär 8 år gammal tills jag gick till college på Detta skulle hända en eller två gånger i veckan. Jag har två systrar, en äldre och en yngre. Vi fick lavemang alla tre under uppväxten, ett faktum som jag har bloggat om. Mitt sovrum låg precis bredvid badrummet och vårt lilla hus hade tunna väggar så jag kunde höra när mina systrar fick lavemang.


Min yngre syster Emily verkade få dem ganska ofta och jag kan minnas hur hon bad mamma om en. När jag var ganska ung, typ 8 eller 9 år gammal, försökte min mamma ge min lillebror ett lavemang för första gången från påsen.


Han var aldrig riktigt samarbetsvillig om någonting utan bar på något hemskt om lavemangpåsen. Jag stod i dörröppningen till badrummet och bara tittade, men fick snart reda på att det här var ett misstag eftersom mamma, som var vid sitt vett, förklarade att det inte var någon större grej och att bara visa honom skulle ge mig lavemanget, vilket hon gjorde. Jag visste att jag var tvungen att föregå med gott exempel, tog lavemanget och drev ut det.


Några minuter senare var min bror över mammas knä och fick en med knappt ett pip. Det var enda gången han hade sett mig få lavemang och det var riktigt pinsamt. Jag har också frivilligt gett ett gott exempel som detta till min yngre bror, men många gånger och utan att skämmas.


Efter att hon gav mig min tog hon ett lavemang medan jag drev ut. När jag fyllde 10 gav vi lavemang till varandra medan mamma var på jobbet bara för skojs skull. Efter att hon åkte till college var det tillbaka till mamma igen och eftersom hon var van vid att syrran gav sina lavemang så ärvde jag det ansvaret också. Har aldrig haft en med min syster två år äldre än mig, men jag visste säkert när hon hade en.


Hon var mycket högljudd om sin avsky för lavemang och sköljning. Hon gillar särskilt att visa sitt förakt för båda processerna för min pappa. Han var en mild uppfostrad kille som lätt skämdes. Hon satt ofta vid middagsbordet och sa saker som, "Tja, pappa min tid i månaden är över så det är dags för mamma att rensa ut mig på båda sidorna med en uppfriskande dusch och ett stort lavemang.


Jag är säker på att min syster måste ha sett mina lavemang, eftersom jag tog så många som ung. Min syster var 16 månader äldre. Vi fick lavemang tillsammans av mamma tills hon var ungefär. Hon var alltid fascinerad av mina små erektioner och kunde inte tro att de inte gjorde ont, även efter att mamma fick höra att det var normalt att pojkar blev upprättstående när de fick lavemang. Som ett resultat skulle vi "spela" lavemang när vi var ensamma, dvs.


Jag fick lavemang av syster så att hon kunde förundras över mina erektioner. jag älskade det! År senare när vi båda var 40 något vuxna väckte vi upp vår kärlek till lavemang och erektioner och hade mycket roligt tillsammans. Att växa upp i en liten lägenhet där jag delade rum med 2 systrar, badrumstid och lavemangstid var ganska offentliga händelser. Jag minns att jag låg i badkaret, med mamma svävande över mig medan hon höll lavemangspåsen och förberedde sig för att sätta in munstycket.


Min äldre syster och mormor satt på ett par hopfällbara stolar och tittade på processen. Mamma satt på toaletten efter att ha satt in munstycket och höll i påsen medan jag kämpade för att behålla lavemanget. Senast jag såg min syster få lavemang var jag ungefär 9 år gammal.


Hon fick sin i mormors säng. En bekvämare plats än kallbadkaret. Vi simulerade att ge varandra lavemang, men gjorde det faktiskt aldrig. Det var en rutinmässig aspekt av att leka läkare och sjuksköterska. På lördagarna blev vi utestängda från huset efter att mjölkningen var över. Vi lekte hus med lillasyster, och snart behövde hon ett vänligt lavemang. Skjul fortsätter att fylla på glödlampan, och jag, tills jag inte orkade mer, då hon vanligtvis lockade mig att ta en annan glödlampa eller två. Då skulle jag ligga där och hålla i den så länge jag kunde.


Efter det första lavemanget var jag alltid tvungen att ta minst ett lavemang till, med klart vatten, såvida hon inte tyckte att jag behövde ett tvållavemang till, eller jag bad om ett. Jag njöt av känslan av att vara genomträngd och älskade hur vattnet kändes gå in i mig, så ibland bad jag om en till, även om jag inte trodde att jag behövde det. Hon var alltid väldigt öppen med att ge mig lavemang och hade inga betänkligheter om att släktingar, grannar, vänner eller någon visste att jag behövde en, skulle få en eller skulle få en.


Ofta sa hon bara till den som var med henne att komma in i mitt rum medan hon gav mig ett lavemang, så att de kunde fortsätta prata. Även om jag alltid skämdes över mina lavemang, minns jag att jag gillade den känslan, så jag protesterade aldrig. Min syster, som var flera år äldre än jag, tittade ofta på den tiden.


När jag var ung minns jag att jag tog mitt vanliga såplödderlavemang från glödlampan, och den dagen var det ett särskilt stort sådant. Jag var väldigt proppad, så jag behövde det, och mamma fortsatte att locka mig att ta en annan glödlampa varje gång jag sa att jag var mätt.


Hon lät mig hålla den längre än jag någonsin gjort, innan hon lät mig gå på toaletten. När jag kom tillbaka sa hon till mig att jag behövde en till med tvål, vilket jag blev glad att höra. Hon sa då till mig att jag var tillräckligt stor för att använda vuxenutrustning, så jag skulle hämta den ur väskan. Först visste jag inte vad det betydde, men jag hade inget emot att prova något nytt.


Så jag la mig på sängen och hon gick för att göra i ordning utrustningen. När hon kom tillbaka höll hon en öppen röd påse med ett stort, svart duschmunstycke på änden av slangen, som var glänsande av vaselin.


Jag visste att jag ville ha allt det där vattnet i mig, och jag hade inget emot tanken på ett större munstycke heller. Så fort jag kände munstycket trycka mot min rumpa lyfte jag instinktivt upp mina höfter för att möta det. Hon berättade att jag var en väldigt bra pojke när det gäller att ta mina lavemang, och hur mycket hon uppskattade det. Jag var i himlen när hon förde munstycket djupare in i mig än något någonsin hade trängt in, och jag älskade den åtsittande passformen när den var hela vägen in. En minut senare hörde jag, för första gången, det underbaraste ljudet i världen: en lavemang som knäpptes upp.


Jag njöt verkligen av hur vattnet bara rann in i min röv, strömmade in i mig, utan stopp och start av glödlampan. Jag tog hela väskan utan att en enda gång be henne sluta, vilket fick mig mycket mer beröm från henne. När jag hörde påsen gurgla och såg att den var tom, när hon stängde klämman, sa jag till henne att jag gillade det här sättet att ta lavemang mycket bättre och frågade om jag kunde ta alla mina lavemang på det här sättet från och med nu.


Hon log och berättade såklart. Jag låg på sängen och höll i den och kände mig underbar, speciellt när jag insåg att jag fortfarande var tvungen att ta ett vanligt vattenlavemang efter den här!


Under de närmaste veckorna såg jag till att jag fick massor av lavemang och började till och med fråga efter dem när vissa människor var i huset, särskilt några kusiner till mig som var vuxna kvinnor. Jag skämdes alltid väldigt mycket över att de fick se mig ta mina lavemang, men jag upptäckte att jag inte kunde motstå att de fick se mig ta dem. Jag märkte också att min syster, som var långt in i puberteten vid det här laget, sällan missade en. Faktum är att efter några veckor sa min mamma till henne att om hon alltid skulle vara där så borde hon göra sig användbar och hålla upp väskan.


Hon höll alltid upp den väldigt högt och stod ibland på sängen och fick slangen att gå rakt upp, om jag var dåligt ansluten och vattnet inte skulle gå in. Hon älskade att se mig få mina lavemang och sa alltid till mamma att hon trodde att jag behövde en, vilket var bra för mig. När jag kom i puberteten förändrades mina lavemangupplevelser radikalt: jag märkte att min kuk alltid blev hård av två saker, vackra flickor och lavemang. Jag hade ingen aning om varför, först, men jag insåg att jag alltid blev hård så fort mamma satte in munstycket i min rumpa, och även om det kändes bra, visste jag inte vad jag skulle göra med det.


Första gången jag gick upp för att gå på toaletten med hårt hår, minns jag att min syster fnissade åt mig och min mamma sa åt henne att sluta. Efter en eller två veckor av detta gjorde mamma en förändring. År senare berättade min syster för mig att mamma alltid hade blivit tänd av att ge mig lavemang, men att jag kände fel när jag gick i puberteten. Så hon övertygade äntligen pappa att låta henne ge honom lavemang, och enligt syster gör de det fortfarande ofta, och båda njuter av det.


Så en dag sa mamma till mig att jag var för gammal för att få lavemang av henne längre, så min syster skulle ge mig dem från och med då. Hon sa att jag var tvungen att ta dem när min syster sa till, precis som om det kom från henne.


Första gången syrran gav mig en själv, utan att mamma tittade på, gjorde hon i ordning väskan och kom sedan in i mitt rum och sa åt mig att klä av mig. Jag var hård när jag blev avklädd och hon tittade på den och skakade på huvudet. Jag frågade vad hon menade och hon pekade på min kuk. Hon sa att hon skulle lägga sig ner och visa mig något jag skulle vilja ha.


När jag låg på magen gled hon in munstycket och sa åt mig att börja gnugga det mot handduken. Naturligtvis, så fort jag började visste jag att jag var inne på något stort.

No comments:

Post a Comment